Arxiu municipal
El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Martí Sarroca és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal i per garantir els drets dels ciutadans, els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Sant Martí Sarroca. L´Arxiu Municipal de Sant Martí Sarroca forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2006.
Serveis
Els serveis que ofereix són:
- Consulta de fons
- Reprografia
- Assessorament a arxius d'entitats i associacions
- Suport a la investigació
Fons documentals
L’arxiu municipal de Sant Martí Sarroca conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d’institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
El quadre de fons aplega la informació bàsica del conjunt de fons i col·leccions del Arxiu Municipal de Sant Martí Sarroca