L’Ajuntament de Sant Martí Sarroca agraeix molt sincerament la participació activa de les martinenques i martinencs en els actes de la Festa Major d’aquest passat cap de setmana, la implicació de les entitats que hi han col·laborat i molt especialment la immensa tasca organitzativa de les persones que formen la Comissió de Festes i que han dedicat moltíssimes hores de preparació i gestió en els darrers mesos de forma totalment voluntària: l’Alba, la Laura, el Jonathan, la Natàlia i la Laura V. Volem fer extensiu també aquest agraïment al personal de l’Ajuntament i a l’ADF que han estat treballant durant els dies de la Festa Major perquè la logística de tots els actes es poguessin dur a terme.
Aquesta és l’actitud que cal mantenir! Som un municipi petit, tots els habitants ens coneixem i ens hem de sentir el poble com a nostre, estimar-lo, cuidar-lo i implicar-nos perquè sigui actiu. Tret d’una esporàdica baralla la matinada de dissabte a diumenge (protagonitzada per elements de fora del nostre municipi), la resta de dies han transcorregut amb una magnífica convivència.
Felicitem-nos per aquests dies d’agradable tolerància, de respecte i de participació. I us animem a seguir gaudint amb la resta de Festes Majors de barris que encara s’han de celebrar al nostre municipi!