Són la Júlia Vert i el Xavier Mallol.
El passat 1 de maig, coincidint amb la Festa de la Santa Creu, es van proclamar la Pubilla i l’Hereu 2022 de Sant Martí Sarroca.
A la mitja part del ball dels diumenges de la Societat El Centre, la Comissió de Festes va presentar els qui seran els representants del municipi durant tot aquest any: la Júlia Vert Gil i el Xavier Mallol Rafecas.
La Júlia és filla de l’Alfred Vert i la Mari Gil. Té 19 anys. Té estudis de grau superior en vitivinicultura i treballa de dependenta en una botiga. Ha estat molt vinculada a entitats de balls infantils. Es dona el cas que fa pocs anys el seu germà també va ser l’Hereu.
El Xavier és fill del Valeri i la Pilar de Cal Mallol. Té 25 anys. Treballa al negoci familiar, com a transportista de materials per a la construcció. Té estudis de secundaria. Ha participat en grups folklòrics del poble (caramelles, diables, esbart...). També ha jugat amb la UE Martinenca i ha fet teatre.