Carpeta ciutadana
El teu espai personal dels tràmits electrònics
La carpeta ciutadana és un servei en línia que habilita un canal de comunicació segur per tal de conèixer l'estat de la vostra tramitació. Per accedir-hi, cal que primer us autentiqueu mitjançant un certificat digital i, un cop a dins, podreu fer el següent:
- Cercar per data i estat tots els tràmits presentats
- Consultar-ne l'estat de tramitació (pendent, tramitat, denegat)
- Visualitzar i descarregar la sol·licitud presentada i tots els possibles arxius adjunts
- Conèixer les actuacions que l'administració ha fet sobre la vostra tramitació
Accedeix a la teva carpeta ciutadana
Verificació de documents
Amb la implantació de l’administració electrònica, la ciutadania podrà tenir accés per saber l’estat del tràmit dels seus expedients.Podeu seguir els passos indicats aquí.
Darrera actualització: 21.09.2021 | 13:50
Darrera actualització: 21.09.2021 | 13:50